Kids groepsles

Leeftijd; 6, 7 en 8 jaar, 60 min

Kinderen krijgen de mogelijkheid om spelenderwijs nederlandstalige en engelstalige songteksten te leren, lekker te bewegen en ook zangtechniek verstopt in de leukste oefeningen aan te leren.

Plezier staat voorop en voordat ze het zelf in de gaten hebben hebben ze al een hoop geleerd.

Kids+ groepsles

Leeftijd; 9, 10 en 11 jaar, 60 min

Ook voor kinderen vanaf 9 jaar hebben we hele leuke lessen. Ingespeeld op de coolste songs van nu en met oog voor ‘whats hot’ op dat moment.

We dagen uit om jezelf te ontplooien tot een gedurfd podiumbeest en je niet te schamen voor hoe je klinkt of wie je bent.

We zingen veel meerstemmig en maken samen de meest muzikale en stoere performances.

groepsles

Leeftijd; 12 tot 16 jaar, 60 min

We stellen de groepen met grote zorg samen op basis van leeftijd, niveau en achtergrond.

Tijdens de groepsles zingen we veel meerstemmig, worden technieken op een simpele en efficiënte manier uitgelegd en toegepast en inspireren we elkaar door grenzen te verleggen en steeds meer te durven.

privEles

Vanaf 6 jaar, 45 min

De privéles is er helemaal voor jou alleen. We kunnen werken aan techniek, maar ook aan je muzikale identiteit, voorbereiden op een auditie, of over je eigen grenzen heen durven stappen.

Wat de insteek ook is, de docent is er helemaal voor jou en samen met jou maken we een persoonlijk strijdplan. Als je meerdere lessen wilt nemen om een bepaald resultaat te behalen hebben we bundels beschikbaar waarmee je een leuke korting krijgt.

Kijk bij tarieven voor meer informatie.