Hallo,

ik ben Denise van Donselaar

en ik ben de Popzangschool begonnen omdat

ik een leerzame, warme en inspirerende plek wil bieden aan kinderen en volwassenen die zichzelf willen leren kennen op muzikaal vlak en zin hebben om de wereld van zingen te gaan ontdekken.

Op de Popzangschool word je echt gezien, ieder kind en iedere volwassene krijgt een eigen persoonlijke benadering zowel in de groepsles als tijdens de privéles. Ik neem de tijd voor jou omdat jij dat waard bent. En dan kun je stappen gaan zetten om iets nieuws te leren. In veiligheid en met een open mind leer je hier zingen, op jouw tempo onder mijn begeleiding.

Ik heb heel veel liefde voor muziek en mensen en dat komt in de Popzangschool samen wanneer ik iemand kan helpen zich op een goeie en leuke manier muzikaal te ontwikkelen. Ik leg technieken duidelijk en gericht uit zodat iedereen ze begrijpt en pas me aan aan de behoefte en het niveau van de groep of de leerling. Ik ben gepassioneerd, geduldig en door een positieve benadering maak ik het makkelijker om het maximale uit jezelf te kunnen halen.

Onder de naam “Dennis” bracht Denise van Donselaar twee albums uit:

‘Her Name is Dennis’  (2007) en ‘Blonde’ (2010).

Ze speelde op festivals als Noorderslag en Lowlands en stond op het podium in o.a. de Heineken Music Hall en Paradiso. Naast haar solo carrière werkte ze vijf jaar lang als vocal coach voor Babette Labeij Music Academy en bij tv-programma’s als The Voice of Holland, Utopia en X-Factor. Als achtergrondzangeres werkte ze o.a. met grote namen als Guus Meeuwis, Marco Borsato, Kraantje Pappie, Anouk en Jacqueline Govaert.